Opći uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Molimo Vas da prije korištenja internet stranice lalina.hr na bilo koji način, pozorno pročitate uvjete korištenja. Usluge internetske trgovine vrijede za kupce sa prebivalištem na području Republike Hrvatske. Proces kupnje potrebno je završiti do kraja.

Korištenjem usluge internet trgovine i svih pridruženih stranica i servisa na domeni lalina.hr  smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. 

Pružatelj usluge internet prodaje putem internet trgovine je Lalina d.o.o., vl. Mirna Petrak, Ulica Božidara Magovca 48a, 10020 Zagreb.

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom kada Prodavatelj primi elektroničku poruku koja sadrži izjavu kupca da prihvaća ponudu, odnosno u trenutku narudžbe proizvoda.

UVJETI KUPNJE

Isporučitelj naručene robe je Lalina d.o.o. koja putem Internet trgovine omogućuje kupnju proizvoda.

Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda Lalina d.o.o., posredstvom Internet trgovine. Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja.

KORIŠTENJE USLUGA INTERNET TRGOVINE

Korištenje usluga internet trgovine nije dozvoljeno osobama mlađim od 18 godina. 

Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom kupnje, molimo Vas da nas u čim skorijem roku obavijestite o nastalim promjenama putem e-mail adrese: lalina@lalina.hr

Kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala.

NARUČIVANJE ROBE

Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces „Naplate“.

Pristup web shopu lalina.hr moguć je bez registracije, kao gost korisnik.

Kupcu se omogućuje kupnja svih dostupnih proizvoda te se uneseni podaci koriste samo za trenutačnu kupnju, ali neće biti pohranjeni u bazu kupaca Internet prodavaonice.

Slike proizvoda na Internet prodavaonici su ilustrativne prirode te slika proizvoda na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda. Navedeno se osobito odnosi na boje koje mogu biti različite zbog različitih podešenja svjetlosti na raznim ekranima.

POSTUPAK KUPOVINE

Kada je narudžba primljena, odlazi u postupak obrade. Lalina.hr  putem elektronske pošte prima obavijest da je narudžba zaprimljena. Lalina.hr  po primitku narudžbe, provjerava dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrdi ili s razlogom odbaci. Nakon što je narudžba potvrđena, kupac (naručitelj) o tome dobiva potvrdu putem e- maila . Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca, je u ovoj fazi zaključen.

DOSTAVA ROBE I ROK ISPORUKE

Naručena roba isporučuje se zapakirana tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti.

Rok dostave proizvoda u pravilu je 5-7 radnih dana nakon vidljive uplate.

Kupac je dužan preuzeti narudžbu prilikom isporuke. Vraćene narudžbe zbog nepreuzimanja od strane kupca mogu biti ponovno poslane kupcu na njegov račun.

PLAĆANJE ROBE

U internet trgovini lalina.hr omogućeno je plaćanje direktnom bankovnom transakcijom na račun tvrtke Lalina d.o.o. u banci.

Lalina d.o.o. Božidara

Magovca 48a, Zagreb

OIB: 69430649191

IBAN: HR4024840081135024662

Na svoju email adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe .

Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.

Po primitku sredstava na naš poslovni račun, roba će biti poslana na adresu za dostavu.

Trošak dostave uračunat je u cijenu proizvoda.

REKLAMACIJE

U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti reklamaciju  e-mailom u kojoj je potrebno navesti broj narudžbe i stavke na koje se reklmacija odnosi..

Kupac ima pravo u roku od 15 kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na reklamaciju kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda.  Lalina d.o.o. će kupcu izvršiti povrat novca ili zamijeniti proizvod s novim u roku od 15 dana od datuma primitka vraćenog proizvoda. Kupac je proizvod dužan vratiti na vlastiti trošak i u stanju u kojem mu je proizvod dostavljen.

RASKID UGOVORA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72, st.1, kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda.

Kako bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, isti mora obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.

Ukoliko se kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj odluci je dužan obavijestiti prodavatelja pisanim putem, u navedenom roku, te sam snositi trošak povrata proizvoda prodavatelju.

Za povrat kupljenih proizvoda u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora dovoljna je pisana obavijest o odustajanju. Jedini trošak za korisnika (kupca) pri povratu proizvoda je trošak dostave Trgovcu koji snosi kupac.

Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu najkasnije u roku 14 dana od narudžbe i obavijesti o odustajanju kupoprodajnog ugovora.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat.

Kupac je dužan robu predati ili poslati na adresu tvrtke Lalina d.o.o. bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

PROMJENE OPĆIH UVJETA POSLOVANJA

U slučaju promjena naših uvjeta poslovanja obavijestit ćemo Vas o tome na ovoj stranici i ažurirati datum izmjene politike privatnosti dolje kako slijedi.

Ova politika privatnosti je zadnji put izmijenjena 04. listopada 2018. godine.